Mohammed Hassan ung i sommerjobb
Mohammed Hassan har jobbet som ekstrahjelp på biblioteket

Ekstrahjelp lørdager Fredrikstad bibliotek

av Perry Aarti Olsen
15.04.24
I Fredrikstad kommune er det ledig to 7,33 % faste stilling som ekstrahjelp. Stillingene er ledig fra 15. august 2024. Arbeidstiden vil være 5,5 timer hver andre lørdag. Stillingene er plassert i Seksjon for kultur, miljø og byutvikling, for tiden ved virksomhet Fredrikstad bibliotek.

Fredrikstad bibliotek er et av landets større bibliotek, med 29 ansatte, og består av hovedbiblioteket i Fredrikstad sentrum, Onsøy bibliotek på Gressvik, og Østsiden bibliotek på Sellebakk. Ekstrahjelpen vil kunne ha vakter på alle avdelingene. I oppstartsfasen vil vaktene være lagt til barneavdelingen på hovedbiblioteket.

Vi søker deg som har engasjement for bibliotek. Hos oss har vi en hektisk hverdag, og på lørdagene er det ofte høyt tempo med tidvis høyt støynivå, så dette må du kunne mestre. Du må like å omgås mennesker i alle aldre. Kanskje dette kan være en jobb for deg som trenger en liten jobb ved siden av skolen?

Klikk her for å søke