Bilde av Aleksander og Thorbjørn som holder bøkene Hvordan overleve i skogen og tøffe turer med trøkk omgitt av planter og et malt tre på veggen

Foajeen

Bok & Kaffe: Ut i naturen (ny dato)

Vi kårer våre topp 3 bøker med naturen som tema!

Vi prøver oss igjen da den opprinnelige datoen for dette arrangementet måtte avlyses grunnet sykdom. Gutta skal på tur, og det er litteraturens store naturopplevelser som er målet. Bibliotekarene Aleksander og Thorbjørn deler sine absolutte toppanbefalinger av bøker som kan handle om alt fra livet i skogene, økosystemer på randen, dristige ekspedisjoner til fremmede steder og alt midt i mellom.

Vi arrangerer Bok & Kaffe i aulaens foajé hver onsdag i hele vår. Dette er en hyggelig og uhøytidelig stund som kan inneholde alt fra bokanbefalinger og foredrag til forfattermøter.