Bilde av formidler Ingrid Rekdal som har på seg en Gert Nygårdshaug-hatt, mens hun holder bøker han har skrevet med planer rundt seg

Aulaens foajé

Bok & Kaffe: En guide til Gert Nygårdshaug

Bli kjent med forfatterskapet til Gert Nygårdshaug!

Gert Nygårdshaug er en forfatter som veldig mange kjenner til, men som kanskje ikke alle har lest.

Han er en produktiv forfatter med intet mindre enn 42 romaner i bagasjen. Forfatterskapet kretser rundt temaer han brenner for, som miljø, religion og mat. Formidler ved biblioteket, Ingrid Rekdal, vil lose dere gjennom de kjente og mindre kjente titlene. Bli med på et dypdykk i forfatterskapet til en av våre store forfattere!

Vi arrangerer Bok & Kaffe i aulaens foajé hver onsdag i hele høst. Dette er en hyggelig og uhøytidelig stund som kan inneholde alt fra bokanbefalinger og foredrag til forfattermøter. Vi legger fortløpende ut informasjon om arrangementene på våre nettsider.

Stikkord